100 grunde til at læse

jeg-venter-i-moerket-læseprøve-1

Benni Bødker: Min næste bog er noget særligt. Sådan er det selvfølgelig altid. Man har trods alt kæmpet med ideer og formuleringer i lang tid. Forbandet såvel computer som sig selv, indtil historien endelig tager form. Men min næste bog er alligevel lidt mere noget særligt.

JEG VENTER I MØRKET er begyndelsen på en ny serie – 666 – med gyserhistorier med afsæt i virkeligheden. Hjemsøgte steder, uhyggelige begivenheder, mytologi. Den er illustreret af min faste gysermakker Simon Bukhave, som jeg bl.a. har lavet ZOMBIE CITY sammen med.

Men først og fremmest er JEG VENTER I MØRKET en kæmpe rund fødselsdag. Det er nemlig intet mindre end min bog nummer 100!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

