Vil du med på en eventyrlig rejse?

I den nye nomer-bog “Den eventyrlige rejse”, kan du komme med på en episk rejse, man aldrig har set magen til i en billedbog.

Bogen kan bestilles på NBC eller min hjemmeside: www.jankjaer.dk

Nom8_cover_RGB_lowres

I de tidligere nomer-bøger har jeg haft fokus på humor og action, men i denne bog har jeg prøvet af skabe stemninger og universer, som læseren kan gå på opdagelse i. (tryk for at forstørre)

Nom8_p24-25_low_RGB  Nom8_p20-21_low_RGB

“Jeg nyder at læse Nomerne for min søn, da jeg føler, han får noget dybde og menneskeklogskab med sig midt i eventyret, og han fascineres af både historier og tegninger.”

– Mor til dreng på 5 1/2 år

“Den eventyrlig rejse” handler om at møde noget, der er større end en selv. Børn er jo i sagens natur ret selvcentrerede, de fokuserer på at få dækket deres behov, det er helt naturligt. “Den eventyrlige rejse” inviterer barnet et skridt videre, ud i den store verden, hvor de kan opleve, at der er større ting i vente.

Dragesværdet genoptryk

Nom2_Dragesvaerd_cover_RGB_lowresDen populære bog om Dragesværdet er blevet genoptrykt, så den igen kan bestilles i bogbutikker, på NBC eller på min hjemmeside: www.jankjaer.dk

X

X

X

X

X

Nomertræning videreudviklet.

07_Training  08_Opfindere2

Vi udvikler hele videre på Nomertræning. Nu har vi lavet en minikulisse til at styrke fortællingen og missionen, der er i træningen. Grænsen mellem træning og interaktiv teater bliver til stadighed mere udvisket … Mon vi en dag ikke kan overraske med et Nomerteaterstykke? Læs mere om Nomertræning her.

This entry was posted in Nomerne. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

